روی کین: بابت آن خطای وحشتناک روی هالند پشیمان نیستم!

روی کین: بابت آن خطای وحشتناک روی هالند پشیمان نیستم!

پایگاه خبری فوتبالی – کین اعلام کرده بابت خشونتی که نسبت به آلف اینگ هالند به کار برده پشیمانی ندارد اما هدفش مصدومیت او نبوده.

به گزارش فوتبالی، در سال ۲۰۰۱ و در جریان دیدار منچستریونایتد و منچسترسیتی، روی کین در یک صحنه با تمام وجود روی آلف اینگ هالند (پدر ارلینگ هالند) خطا کرد که آن صحنه باعث اخراجش شد. صحنه ای که کین ادعا می‌کند هدفش مصدومیت رقیب نبوده.

روی کین در جدیدترین گفت و گوی خود در یک برنامه مربوط به یورو درباره آن صحنه مشهور و درگیری‌اش با هالند به میکا ریچاردز گفته: می‌توانم به تو چیزی بگویم؟ من هرگز بابت کارهایی که درون زمین چمن انجام داده‌ام حسرت نمی‌خورم. هرگز. گوش کن. اخراج شدم و تیمم را تنها گذاشتم.

کین در ادامه در توضیح آن صحنه گفت: برای من آن صحنه یک نبرد کنار مردم بود. من در میان یک پارک قرار داشتم. هدفم مصدومیت او بود؟ قطعا نه. من بازیکنان زیادی را مصدوم کردم اما هرگز برای آن صحه عذرخواهی نکردم و به همین دلیل مردم من را آزار دادند. هرگز هرگز هرگز نخواستم بازیکنی را مصدوم کنم. زمانی که شما برای توپ به میانه میدان می‌روید این احتمال وجود دارد که کسی به شما آسیب برساند.

1101