شکست 6 گله شاگردان ایراندوست در بلاروس

شکست 6 گله شاگردان ایراندوست در بلاروس

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین بازی رسمی پس از قریب به دو سال شکست سنگینی را در بلاروس متحمل شد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 20:30 امشب به وقت ایران و در ورزشگاه اسپارتاک بابرویسک بلاروس، تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و بلاروس در دیداری دوستانه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند؛ ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران با هدایت مریم ایراندوست برای اولین‌بار پس از حدود 800 روز در یک مسابقه رسمی ملی حضور پیدا می‌کردند و رقیب آن‌ها به مراتب آماده‌تر و هماهنگ‌تر از تیم ملی فوتبال زنان ایران بود.

 تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در تورنمنت بین‌المللی بلاروس برابر میزبان مسابقات قرار گرفت و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد. بانوان ملی‌پوش فوتبال کشورمان در مسابقه دوم خود با ازبکستان روبه‌رو خواهند شد. تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود.

پس از پایان بازی با بلاروس، کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران از بابرویسک به مینسک باز خواهد گشت و تمرینات خود را از در پایتخت بلاروس از سر می‌گیرد و جمعه‌شب نیز دومین و آخرین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال زنان ایران در اردوی بلاروس در مصاف با ازبکستان برگزار خواهد شد.

1470