لیگ یک/ بازگشت نصرتی با جشن پیروزی

لیگ یک/ بازگشت نصرتی با جشن پیروزی

پایگاه خبری فوتبالی - در رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ یک شاگردان محمد نصرتی در خانه موفق شدند سه امتیاز دیدار مقابل حریف پایین‌جدولی را حفظ کنند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار هفته یبست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی جم و نود ارومیه در جم به مصاف یکدیگر رفتند؛ این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شد که پارسی‌ها یک هفته جنجالی و پر التهاب را پشت سر گذاشته بودند و محمد نصرتی از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شده بود و پس از رفع اختلافات، بار دیگر سکاندار این تیم شده بود. 

از سوی دیگر نودی‌ها پس از تجربه اولین پیروزی با هدایت علی لطیفی به دنبال دومین برد متوالی با کادرفنی جدید خود بودند تا بتوانند برای بقا در لیگ یک امید بیشتری را داشته باشند؛ اما جریان بازی از همان ابتدا در اختیار جمی‌ها و شاگردان لطیفی به دنبال استفاده از ضدحملات بودند.

سرانجام حملات شاگردان محمد نصرتی در دقیقه 20 جواب داد و کیانوش میرزایی توانست اولین گل بازی را به سود پارس جنوبی جم به ثمر رساند؛ در ادامه نیمه اول توپی از خط دروازه عبور نکرد تا پارس جنوبی جم با تک گل میرزایی پیروز به رختکن برود و شاگردان نصرتی در روز توقف دیگر مدعیان، شانس حضور دوباره در جمع مدعیان لیگ یک را به دست آورند.

با شروع نیمه دوم، نودی‌ها در تکاپو برای جبران گل خورده بودند اما دفاع تیمی خوب پارس جنوبی جم مانع از دریافت گل تساوی شد و هر چه از نیمه دوم گذشت، تسلط شاگردان نصرتی روی جریان بازی بیشتر شد و آن‌ها برای رسیدن به گل دوم هم خلق موقعیت کردند که ناکام بودند تا در نهایت بازی با همان تک گل نیمه نخست کیانوش میرزایی به پایان برسد.

با این پیروزی پارس جنوبی جم توانست با گذر از یک هفته بحرانی، به ساحل آرامش با هدایت محمد نصرتی برسد و هم‌امتیاز با استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد و به دلیل تفاضل گل کمتر، در جایگاه نهم جدول لیگ یک با 42 امتیاز قرار گیرد؛ نود ارومیه هم در کسب دومین پیروزی متوالی با هدایت علی لطیفی ناکام ماند تا با توجه به پیروزی چوکا تالش، به رتبه هفدهم جدول لیگ یک با 26 امتیاز سقوط کند و حالا کار دشوارتری نسبت به گذشته برای بقا داشته باشد.

1470