ساوتگیت: انگلیس باید از نظر دفاعی پیشرفت کند

ساوتگیت: انگلیس باید از نظر دفاعی پیشرفت کند

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس به شاگردانش هشدار داد که آن‌ها باید تا پیش از شروع یورو 2020، مشکلات دفاعی را حل و فصل کنند.

به گزارش فوتبالی، سه شیرها در دیدارهای دوستانه خود مقابل اتریش و رومانی به پیروزی خفیف یک بر صفر دست پیدا کرد تا با روحیه مناسبی به استقبال مسابقات یورو 2020 بروند. 

به نقل از سایت گل، شاگردان ساوتگیت روز یک شنبه اولین دیدار خود در یورو 2020 را برابر کرواسی برگزار خواهند کرد، اما گرت ساوتگیت معتقد است که آن‌ها هنوز از نظر دفاعی در سطح خوبی قرار ندارند. او در این باره گفت: "از بازی بدون توپ بازیکنانم در نیمه اول راضی نبودم. ما از نظر دفاعی، سازماندهی نشده بودیم. نمی‌توانیم به خوبی پوشش بدهیم. بعضی اوقات مدافعین در جایی از زمین که نباید، حضور داشتند. بدون شک می‌توانیم از نظر دفاعی پیشرفت کنیم. البته باید تائید کنم که تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیم ایجاد کردم و همین باعث بروز چنین مشکلاتی شد."

ساوتگیت در ادامه افزود: "کارهای زیادی باید انجام دهیم. نمی‌توانیم همان تعداد موقعیتی که به رومانی دادیم را به تیم دیگری بدهیم و انتظار مجازات شدن نداشته باشیم. باید روی نکات ریز و درشت توجه بیشتری بکنیم تا در دیدار یک شنبه عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم."

4416