بررسی یک احتمال؛ معاوضه پوگبا و رونالدو چقدر جدی است؟

بررسی یک احتمال؛ معاوضه پوگبا و رونالدو چقدر جدی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از احتمالاتی که در اولین روز های نقل و انتقالاتی مطرح شده است، این است که کریستیانو رونالدو از یوونتوس با پل پوگبا از منچستریونایتد معاوضه شوند و این دو بازیکن تیم های خود را به هم عوض کرده و هر کدام به تیم سابق خودش بازگردد.

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا پیش از اینکه به منچستریونایتد بیاید، سال های خوبی را در یوونتوس داشت و به همراه این تیم حتی توانسته بود به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و به طور کلی عملکرد خوبی در جمع بیانکونری ها داشت. همین درخشش موجب شده بود تا مشتری های زیادی داشته باشد و در نهایت راهی منچستریونایتد شد و راه لیگ برتر انگلیس را در پیش گرفت. اکنون او مدت هاست که گفته می شود از شرایطش در منچستر راضی نیست و می خواهد به تیم سابقش یعنی یوونتوس برگردد.

از سویی در تورین و یوونتوس هم شایعات پیرامون کریستیانو رونالدو زیاد است و گفته می شود که او می خواهد به تیم اسبق خود یعنی منچستریونایتد باز گردد و باید دید که چه اتفاقاتی در این زمینه رخ خواهد داد.

بنابراین اگر این دو فرضیه را کنار هم قرار دهیم می توان به این نتیجه رسید که یک معاوضه میان منچستریونایتد و یوونتوس می تواند رخ دهد و پوگبا به عنوان بخشی از هزینه انتقال رونالدو به منچستر، راهی یووه شود.

به گفته توتو اسپورت، ایده‌ی معاوضه پوگبا - رونالدو هنوز روی میز است؛ هر دو بازیکن خواهان عوض کردن تیم‌هایشان هستند، هرچند هنوز در روزهای آغازین فصل نقل و انتقالات هستیم.

به طور کلی باید تا روز های آینده صبر کرد و ممکن است تکلیف این قضایا پس از یورو 2020 مشخص شود چرا که تمرکز ها در حال حاضر روی آن رقابت هاست اما این گزینه ای که عنوان شد می تواند یک گزینه جدی در صورت تمایل رونالدو به رفتن به منچستریونایتد باشد که پوگبا وارد این معامله بزرگ شود.

1470