عکس؛ ولو شدن مسی، دی‌ماریا و آرژانتینی‌ها پس از تمرین!

عکس؛ ولو شدن مسی، دی‌ماریا و آرژانتینی‌ها پس از تمرین!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در حال حاضر در حال انجام تمرینات آماده سازی خود برای بازی در رقابت های مقدمانی جام جهانی 2022 و همچنین بازی در رقابت های کوپا آمه ریکا است و به همین علت برنامه فشرده ای دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین در بازی خود به مصاف کلمبیا خواهد رفت و این بازی یک بازی در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 خواهد بود. تیم ملی آرژانتین به این خاطر به کشور کلمبیا رفته است و یک جلسه تمرین هم در این کشور داشت تا با شرایط محیطی کلمبیا برای برگزاری این بازی آشنا شود. آرژانتینی ها پس از این بازی هایی که در مرحله مقدماتی جام جهانی دارند، راهی برزیل خواهند شد تا بازی های خود در رقابت های کوپا آمریکا یا همان جام ملت های آمریکای جنوبی را برگزار کنند.

اما یک تصویر جالب که از تمرینات آرژانتین به ثبت رسیده است، این است که لیونل مسی به همراه دی ماریا و سایر دوستان خود و بازیکنان تیم ملی آرژانتین، در جایی که به نظر می رسد قسمت از زمین تمرینی یا رختکن آن مجموعه است، کاملا ولو شده اند و اصطلاحا لم داده اند و وسایل آن ها در محیط اطراف پخش شده است و نظمی در آن ها دیده نمی شود!

1470