عکس؛ دروازه‌بانی سوارز و مدافع بارسلونا در تمرینات اروگوئه

عکس؛ دروازه‌بانی سوارز و مدافع بارسلونا در تمرینات اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات تیم ملی اروگوئه برای بازی هایی که این تیم در مقدماتی جام جهانی 2022 و همچنین رقابت های کوپا آمه ریکا پیش رو دارد در حال برگزاری است و یک تصویر جالب از تمرینات تیم ملی اروگوئه به ثبت رسیده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که برای بخش فان تمرینات در تیم ملی اروگوئه، سرمربی این تیم یک تدبیر جالب اندیشیده است و آن هم حضور بازیکنان مختلف در پست دروازه بان بوده است. به طور مثال لوئیز سوارز که یک مهاجم نوک است، دقایقی را در تمرینات تیم ملی کشورش در پست دروازه بان ایستاد و بدین ترتیب در تمرینات حاضر شد و پوشیدن لباس و دستکش دروازه بان برای لوئیس سوارز تصویر جالبی را به ثبت رساند چرا که هیچکس عادت به دیدن لوئیز سوارز به این شکل ندارد.

از سویی رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه و جوان بارسلونا هم که در اردوی تیم ملی اروگوئه حاضر است، در این تمرین ویژه لباس دروازه بان را پوشید و تصویر جالبی هم از او به ثبت رسید.

اروگوئه از آن تیم هایی است که روی کاغذ می توان برای آن در رقابت های کوپا آمه ریکا شانس قهرمانی قائل بود چرا که همواره عملکرد خوبی در سطح ملی داشته است و بازیکنان خوبی مثل سوارز را دارد اما باید دید که عملکرد آن ها در زمین چگونه خواهد بود.

1470