مورد باورنکردنی برای بازیکن اشتوتگارت: سالها با اسم جعلی بازی کرد!

مورد باورنکردنی برای بازیکن اشتوتگارت: سالها با اسم جعلی بازی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - اشتوتگارت اعلام کرده است که سیلاس وامانگیتوکا یکی از مهمترین بازیکنان ترکیب این تیم سالهاست که با هویت و تاریخ تولد جعلی بازی می کند!

به گزارش فوتبالی، این وینگر که در سال 2019 شایعاتی در مورد حضورش در بارسلونا مطرح مطرح شده بود،  بر اساس شناسنامه خود در روز ششم اکتبر 1992 در کینشاسا متولد شده است اما باشگاه آلمانی در بیانیه ای اعلام کرده است که این بازیکن قربانی جعل اسناد توسط وکیل سابقش شده و حتی اسم واقعی اش وامانگیتوکا نیست. با حمایت اشتوتگارت و با مشاور جدیدش، در حال حاضر سخت تلاش می کند تا اوضاع را روشن کند و به همین خاطر اسناد رسمی را از چند روز پیش در جمهوری دموکراتیک کنگو دریافت کرده است. او در گفتگو با مقامات دولت آلمان با شفافیت در مورد اتفاقاتی که برایش رخ داده، صحبت کرده است.

این بازیکن در این فصل سیزده گل زد و دومین گلزن برتر تیمش بود و در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یورو می ارزد. اما ارزش او بر اساس هویت جدیدش می تواند عوض شود. در حقیقت این بازیکن یک سال زودتر از اسنادی که قبلا ارائه داده، متولد شده و نام واقعی او سیلاس کاتومپا موومپا است.  خودش در این باره توضیح می دهد:" در سالهای اخیر با ترس دائمی زندگی کرده ام و به خاطر شرایط خانواده ام در کنگو خیلی نگران بودم. شرایط سختی بود که بخواهم داستان زندگی ام را توضیح بدهم. با حمایت مشاوران جدیدم این کار را انجام بدهم. به این نتیجه رسیدم که نباید ترسی داشته باشم. اگر اشتوتگارت به خانه دوم من تبدیل نمی شد، نمی توانستم این کار را انجام بدهم. امروز آرامش خیلی زیادی دارم و امیدوارم که بتوانم به بازیکنان دیگر که مشکلی مشابه دارند، روحیه بدهم."

سیلاس در سال 2017 و در زمانی که 18 ساله بود ویزای بلژیک را با نام واقعی خود دریافت کرد تا در باشگاه اندرلخت تست بدهد. در آن زمان تیم بلژیکی از وی راضی بود و از این بازیکن خواست تا به کشورش برگردد تا در آن جا ویزای کار بگیرد. در این لحظه یک وکیل به این بازیکن فشار می آورد که بگوید اگر به کشورش برگردد به او اجازه بازگشت را نمی دهند و به همین خاطر این بازیکن را راضی کرد به فرانسه برود. این فرد هویتی جدید و جعلی برای این بازیکن ساخت. بعد از آن این وکیل شروع به اخاذی از این بازیکن کرد و به شدت او را ازار داد.

4125