واکنش ذوبی‌ها به یک خبر عجیب درباره بازی با استقلال

واکنش ذوبی‌ها به یک خبر عجیب درباره بازی با استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ذوب آهن به خبر عجیب یکی از روزنامه‌ها درباره دلیل پیروزی این تیم مقابل استقلال در لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، روزنامه فرهیختگان امروز از قول یکی از اعضای! استقلال مدعی شده که مجیدی و همکارانش  اطلاعاتی در اختیار دارند که نشان می‌دهد فردی منتسب به ذوب‌آهن از طریق وسیله‌ای پروازی در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب به تمرین آبی‌ها احاطه پیدا کرده و با فیلمبرداری از تمرینات این تیم و در اختیار قرار دادن آخرین تدابیر فنی استقلالی‌ها به کادر فنی ذوب‌آهن قبل از دیدار دو تیم در لیگ برتر مقدمات شکست شاگردان فرهاد مجیدی را این چنین فراهم کرده است.

یکی از مدیران باشگاه ذوب آهن در گفت و گوی کوتاهش با خبرنگار فوتبالی، به این خبر واکنش نشان داد و گفت: چنین خبری، بیشتر شبیه به یک ماجرای خیالی است تا واقعیت. معلوم نیست چرا که حالا مدت نسبتا زیادی از آن بازی گذشته، چنین خبری منتشر شده و اگر قرار بود ما امکان دسترسی به تمرین استقلال را داشته باشیم، خب طبیعتا برای بازی جام حذفی هم سعی می‌کریم از این امکان استفاده کنیم تا در آن بازی بازنده نشویم. از طرف دیگر اینکه گفته شده یکی از اعضای منتسب به باشگاه ذوب آهن، این کار را کرده چیزی را مشخص نمی‌کند چرا که می‌توان افراد زیادی را به باشگاه ما منتسب کرد.

9697