کانته در واکنش به تمجیدها: اغراق نکنید؛ من هم مانند دیگران هستم!

کانته در واکنش به تمجیدها: اغراق نکنید؛ من هم مانند دیگران هستم!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک فرانسوی چلسی که از او بابت رفتارش تعریف‌های بسیاری می‌شود در اظهارنظری متواضعانه اعلام کرده مانند او در فوتبال زیاد هستند و او هم یک انسان عادی است.

به گزارش فوتبالی، کانته که هم اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد در گفت و گو با Get Football News France درباره تمجیدها از رفتارش گفته: درست است که برخی اوقات تصاویر شگفت انگیز و بیش از حد زیبا منتشر می‌شود اما در نهایت من هم یک انسان عادی هستم. یک بازیکن میان دیگر بازیکنان. نیازی نیست که بگویم من مهربان ترین هستم. من هم یک بازیکن مانند دیگرانم. برخی اوقات فکر می‌کنم این صحبت‌ها بیش از حد است. نیازی نیست مطرح شود.

انگولو کانته علاوه بر رفتار خوب و جوانمردانه داخل زمین، با مردم بیرون از زمین چمن هم روابط خوبی دارد و همه از او از این بابت تمجید می‌کنند. او خودش این مسئله را عادی خوانده و می‌گوید مانند او در فوتبال زیاد هستند.

کانته در ادامه افزود: این مسئله صحیح است که من با هم‌تیمی‌ها به خوبی کنار می‌آیم و روابط خوبی با کسانی که در خیابان می‌بینم یا در فوتبال حضور دارند دارم اما در فوتبال افراد دیگری هم این گونه هستند. نیازی نیست تا تا یک داستان بسیازیم یا درباره کسی اغراق کنیم.

110