دروازه‌بان چلسی هم به «حباب موازی» تیم ملی اسپانیا دعوت شد

دروازه‌بان چلسی هم به «حباب موازی» تیم ملی اسپانیا دعوت شد

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا این روزها شرایط عجیبی را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، مثبت شدن تست کرونای بوسکتس و احتمال شیوع کرونا در اردوی این تیم و خط خوردن برخی بازیکنان از مسابقات یورو باعث شده تا انریکه یک لیست موازی را تشکیل بدهد و از برخی بازیکنان بخواهد در «حباب موازی» تمرین کنند و در آماده باش باشند تا در تمرینات شرکت کنند. رائول آلبیول، برایس مندز، پابلو فورنالس ، رودریگو مورنو و کارلوس سولر در روز گذشته فراخوانده شدند و حالا کپا آریزابالاگا هم در لیست قرار گرفته است.

در حقیقت حضور کپا برای این خاطر است که اگر یکی از سه دروازه بان به کرونا مبتلا شد بتوان سریع به جای وی در لیست قرار بگیرد. در حقیقت تا 48 ساعت پیش از شروع اولین بازی اسپانیا در یورو امکان تغییر لیست وجود دارد یعنی انریکه تا ساعات پایانی شنبه فرصت تغییر در لیست را خواهد داشت.

کپا در ماه های اخیر همواره در لیست تیم ملی اسپانیا قرار داشت اما نیمکت نشینی در چلسی باعث شده تا از لیست یورو خط بخورد و دخیا، اونای سیمون و روبرت سانچز به او ترجیح داده شدند.

فورنالس، برایس، سولر و رودریگو مورنو امروز صبح در لاس روزاس تمرین کردند و آلبیول و کپا نیز به آنها ملحق خواهند شد تا در حباب موازی به تمرین ادامه بدهند. آنها تست کرونا خواهند داد و از تماس با اشخاص دیگر دور خواهند بود. البته گفته می شود که قرار است بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم با تزریق واکسن کرونا با مصدومیت مواجه شوند.

4125