مصدومیت امیری، سعید آقایی را فیکس می‌کند؟

مصدومیت امیری، سعید آقایی را فیکس می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت وحید امیری در تیم ملی این فرصت را در اختیار مدافع چپ قرمزها قرار خواهد داد تا به ترکیب ثابت این تیم بازگردد.

به گزارش فوتبالی، وحید امیری که شب گذشته و در ترکیب تیم ملی مقابل بحرین با مصدومیت شدید از ناحیه همسترینگ مواجه شد، نمی‌تواند پرسپولیس را تا بهبود مصدومیت همراهی کند. این بازیکن که از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پست دفاع چپ برای پرسپولیس و در ادامه تیم ملی به میدان رفته بود حالا معادلات سمت چپ پرسپولیس را هم تغییر خواهد داد.

امیری که در غیاب آقایی، نمایش خوبی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس داشت، در بازگشت تیمش از آسیا کماکان در این پست برای پرسپولیس بازی کرد اما حالا مصدومیت او باعث شده سعید آقایی که پیش از این در جام حذفی به ترکیب پرسپولیس برگشته بود، در اولین دیدار تیمش بعد از پایان بازیهای تیم ملی، دوباره به عنوان مدافع سمت چپ پرسپولیس بازی کند.

پرسپولیس 30 خرداد دیدار سوپرجام فصل گذشته را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد و مدافع چپ قرمزها این فرصت را دارد که در این بازی مهم، در ترکیب ثابت تیمش بازی کند. به این نکته هم اشاره کنیم که آقایی در سال 1400، فقط در سه بازی برای پرسپولیس به میدان رفته است.

7655