افشاگری ایتالیایی‌ها از عدم صعود به جام جهانی ۲۰۱۸: آماده نبودیم؛ شرایط سخت بود!

افشاگری ایتالیایی‌ها از عدم صعود به جام جهانی ۲۰۱۸: آماده نبودیم؛ شرایط سخت بود!

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکنان تیم ملی ایتالیا درباره جو تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به صحبت پرداختند.

به گزارش فوتبالی، ده‌روسی در گفت و گو با رای اسپورت گفته: صحنه تعویض من در دیدار مقابل سوئد؟ دوربین‌ها دیگر تصویر من را نگرفتند و رفتند اما چند لحظه بعد من شروع به گرم کردن کردم. اینگونه نبود که بخواهم از بازی کردن سر باز زنم. در آن لحظه همه می‌ترسیدیم. باید گل می‌زدیم. باید برنده می‌شدیم. بنابراین قرار دادن من درون زمین جهت گل زدن واقعا ایده خوبی نبود. متاسفانه شرایط آن گونه پیش رفت و آخرین بازی من برای تیم ملی ایتالیا آن گونه برگزار شد.

برناردسکی هم درباره آن بازی گفته: می‌دانستم حضور در آن بازی که به خوبی برایش آماده نبودیم، در آن شرایط سخت است. جو خوبی در تیم نبود. شرایط سیاه و تاریکی بود.

بوفون که در آن بازی درون دروازه بود گفته: یاغیگری در کار نبود. نباید فراموش کرد که ما بازیکنان تیم ملی هستیم، نه بازیکنان یک مربی و نه اینکه خودمان را ارائه دهیم. مربی به ما مسیر می‌دهد و ما باید با حرفه ای‌گری تمام تلاش‌مان را انجام دهیم.

جورجینیو، هافبک فعلی تیم ملی ایتالیا هم در ادامه گفته: یکی از تصویر‌هایی که من هرگز فراموش نمی‌کنم صحنه گریه بوفون در زمین است زیرا آخرین بازی او برای ایتالیا بود و اینگونه تمام شد.

1101