مدیر نساجی: ۷ فینال پیش رو داریم/ نقض قوانین به نفع یک تیم رقم خورده است

مدیر نساجی: ۷ فینال پیش رو داریم/ نقض قوانین به نفع یک تیم رقم خورده است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: واضح و آشکار است که نقض قوانین به نفع یک تیم دارد رقم می‌خورد و با این رای کل لیگ‌مان به حاشیه کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، فرهاد کوچک زاده، مدیر تیم فوتبال نساجی درباره اردوی نساجی در ترکیه اظهار کرد: زمین چمن‌ شرایط خیلی خوبی داشت و هتل مناسبی در اختیار ما قرار گرفت و بچه‌ها شرایط خیلی خوبی پیدا کردند. هر روز دو جلسه تمرین برگزار کردیم و دو بازی دوستانه خوب را هم انجام دادیم. به طور کلی نسبت به آن وضعیتی که فکر می‌کردیم همه چیز بهتر بود و اعضای تیم از آن شرایط یکنواخت در آمدند و تنوع خوبی هم برای آن‌ها بود و شاداب‌تر شدند.

او ادامه داد: هر سرمربی دوست دارد همه امکانات برایش مهیا باشد و ما هم سعی کردیم بهترین امکانات را در اختیارش قراردهیم. ساکت الهامی به همین دلیل از شرایط راضی است اما به هر حال هر اردویی فراز و نشیب‌ها و سختی‌های خاص خودش را دارد اما به صورت کلی همه ما نسبت به آن شرایطی که پیش بینی می‌کردیم راضی بودیم. ۷ فینال در ادامه لیگ داریم و خودمان را برای آن بازی‌ها آماده می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی درباره رای صادره کمیته انضباطی درباره دیدار سایپا و پیکان (انجام ۶ تعویض توسط پیکانی‌ها) به سود سایپا گفت: طبق قانون کاملا واضح است که این رای خلاف قوانین فدراسیون و فیفاست. این موضوع مهمی است که ۷، ۸ باشگاه را درگیر کرده و در انتهای جدول باشگاه‌های زیادی ذی‌نفس هستند و این ۳ امتیاز قطعا در تعیین جایگاه‌ تیم‌ها بسیار مهم است. شرایط جدول باعث می‌شود که ما و دیگر تیم‌ها نسبت به این مساله حساسیت نشان دهیم.

او اضافه کرد: این واضح و آشکار است که نقض قوانین به نفع یک تیم دارد رقم می‌خورد و با این رای، تیم‌های پایین جدول و کل لیگ‌مان به حاشیه کشیده شده است.

7474