دیلی میل نام بازیکنان فروشی بارسلونا را مشخص کرد

دیلی میل نام بازیکنان فروشی بارسلونا را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی – ۲ رسانه دیلی میل و موندو دیپورتیوو خبر از فروش بازیکنان بارسلونا داده‌اند. این ۲ رسانه گفته‌اند چند بازیکن به فروش می‌رسند و دیگران هم برای ماندن باید دستمزدهای‌شان را کاهش دهند.

به گزارش فوتبالی، به دلیل شیوع کرونا باشگاه‌های اروپایی وضعیت خوبی در فصل نقل و انتقالات ندارند و به دنبال تامین بودجه جهت خرید بازیکنان جدید و ترمیم نقاط ضعف هستند.
تیم بارسلونا هم که اخیرا رئیس جدیدی را روی صندلی مدیریت می‌بیند به دنبال تامین بودجه است. لاپورتا می‌خواهد برای آبی و اناری‌ها بازیکن جدید بخرد اما برای این کاار نیاز به فروش بازیکن و درامد دارد. در این زمینه هم رسانه دیلی میل اعلام کرده بارسا می‌خواهد بازیکنانش را بفروشد و با توجه به نامطمئن بودن آینده ۵ بازیکن، احتمالا سرخی روبرتو، جونیور فیرپو، ساموئل اوم‌تیتی، لنگله و ژوردی آلبا گزینه‌های فروش بارسلونا هستند.

در همین زمینه رسانه موندو دیپورتیوو هم اعلام کرده نماینده چند بازیکن به باشگاه احضار شده‌اند تا درباره آینده‌شان بحث شود. موندو درباره نام بازیکنان چیزی نگفته اما احتمالا گزینه‌هایی که دیلی میل اعلام کرده هم در این میان حضور دارند.

به نظر می‌رسد حداقل ۳ بازیکن از بارسلونا جدا شوند و به فروش برسند. دیگر بازیکنان هم مجبور به کاهش دستمزد شوند.

1101