ادعای همسر اسمالینگ: من و کریس بشقاب پرنده دیدیم!

ادعای همسر اسمالینگ: من و کریس بشقاب پرنده دیدیم!

پایگاه خبری فوتبالی – کریس اسمالینگ، بازیکن تیم رم در فصل گذشته که به طور قرضی از منچستر در این تیم توپ می‌زد به همراه همسرش ادعایی عجیب مطرح کرده‌اند و گفته‌اند یکشنبه عصر در جامائیکا بشقاب پرنده دیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، همسر ۳۵ ساله اسمالینگ در یک استوری اینستاگرامی گفته: «قول می‌دهم که موادی مصرف نکرده بودیم اما من و کریس شب گذشته یک بشقاب پرنده مشاهده کردیم. اینگونه نبود که چند ثانیه کوتاه از کنار ما بگذرد. پایین آمد و از کنار ما گذشت. سپس مسیر خود را تغییر داد و بالا رفت و نزدیک به یک ساعت (شاید حتی بیشتر. مجبور شدیم برویم) آن جا ماند. آن قدر کوچک بود که نشود از آن فیلمبرداری کرد اما کریس توانست مشاهده کند که آن می‌چرخید و چراغ‌هایش چشمک می‌زد. (چشمان من از فاصله دور به آن خوبی نمی تواند ببیند).

می‌توانستیم زمانی که کنار ما بود از آن فیلم‌برداری کنیم اما شوکه شده بودیم و نمی توانستیم دوربین‌های‌مان را در بیاوریم. در ضمن نمی‌خواستیم از آن چشم برداریم و مشاهده چنین چیزی را از دست بدهیم. شبیه به بشقاب پرنده‌های معمولی نبود. کاملا آرام بود.

آیا تا به حال کسی چنین چیزی مشاهده کرده؟ ‌سخت است که شرح دهم زیرا مخفی شده بود اما ۲ مستطیل ۳ بعدی بود که اطراف هم می‌چرخیدند و نور داشتند.»

در ادامه همسر اسمالینگ ادعا کرده چیزی که دیده پهباد یا هواپیمای کوچک نبوده و حالا باید دید ادعاهای او پیگری می‌شود یا خیر.

1101