فاجعه مدیریتی فرهاد مشیری در اورتون؛ خرید 104 میلیونی و فروش 2 میلیونی!

فاجعه مدیریتی فرهاد مشیری در اورتون؛ خرید 104 میلیونی و فروش 2 میلیونی!

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی آماری از باشگاه اورتون منتشر شده است که نشان می دهد این باشگاه در حوزه نقل و انتقالات در سال های اخیر یک فاجعه بزرگ مدیریتی داشته است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اورتون که یکی از سهامداران و مدیران اصلی آن فرهاد مشیری است، در سال های اخیر خرید های گران قیمتی انجام داده است اما از فروش همان بازیکنان گران قیمت پول بسیار کمی به دست آورده است و به نوعی اگر بخواهیم ساده تر بگوییم او بازیکنان گرانی را خریده و ارزان فروخته است، در حدی ارزان که می توان گفت بازیکنان گران قیمتش به طور مجانی و رایگان جدا شده اند.

اگر بخواهیم به طور دقیق تر مثال بزنیم. این باشگاه که در شهر لیورپول قرار دارد، در فصول اخیر بازیکنانی مثل ولکات، بولاسی، اشنایدرلین، نیاسه، بسیچ، ویلیامز و کینگ را خریداری کرده است و برای خرید این بازیکنان، در مجموع رقم 104 میلیون پوند را پرداخته است. اما جالب اینکه در زمان جدایی این بازیکنان، تمام این بازیکنان روی هم، با رقمی حدود 2 میلیون پوند به فروش رسیده اند. در واقع بسیاری از این بازیکنان رایگان جدا شده اند و اورتون نتوانسته قراردادشان را تمدید کند و یا آن ها را نگه دارد و به فروش برساند. آن بازیکنانی هم که به فروش رسیده اند با رقم اندک 2 میلیون پوند بوده است.

1470