رشفورد: با وجود گریلیش بازی‌های بیشتری را برنده خواهیم شد

رشفورد: با وجود گریلیش بازی‌های بیشتری را برنده خواهیم شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد مهاجم تیم ملی انگلستان و باشگاه منچستریونایتد به تمجید از جک گریلیش ستاره انگلیسی استون ویلا پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، جک گریلیش پس از گذراندن فصلی درخشان در استون ویلا، برای مسابقات یورو 2020 از سوی گرت ساوتگیت فرا خوانده شد و در دیدارهای دوستانه مقابل اتریش و رومانی به میدان رفت. 

به نقل از سایت گل، در دیدار سه شیرها برابر رومانی، رشفورد تنها گل انگلستان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی توسط گریلیش به دست آمد و رشفورد به طور کلی تحت تاثیر توانایی‌های گریلیش قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که در مسابقات یورو 2020 گریلیش رقیب مارکوس رشفورد در پست وینگر چپ خواهد بود و حالا گرت ساوتگیت باید تصمیم بگیرد که یکی از این دو بازیکن را در دیدار برابر کرواسی به میدان بفرستد. رشفورد درباره گریلیش گفت: "جک بازیکن برجسته‌ای است. او قطعا در لباس تیم ملی انگلستان بیشتر از این‌ها خواهد درخشید. ما او را از تمرینات و لیگ برتر انگلیس می‌شناسیم و به توانایی‌های او آگاه هستیم. باید به او اجازه دهیم تا به بیشترین حد پتانسیل خود در لباس سفید انگلستان برسد. ما با حضور گریلیش در ترکیب اصلی، بازی‌های بیشتری را پیروز خواهیم شد."

4416