ایموجی‌هایی که گریزمن برای بازیکنان بارسلونا انتخاب کرد؛ تاج برای مسی!

ایموجی‌هایی که گریزمن برای بازیکنان بارسلونا انتخاب کرد؛ تاج برای مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - در یک چالش که صفحه رسمی بارسلونا در شبکه های اجتماعی و همچنین یوتیوب به راه انداخته بود، آنتوان گریزمان، بازیکن فرانسوی این باشگاه برای بازیکنان مختلف بارسلونا یک ایموجی انتخاب کرد و ایموجی تاج برای لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بود.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان که اکنون که در اردوی تیم ملی فرانسه برای آماده شدن برای رقابت های یورو 2020 است، به نظر می رسد که پیش از رفتن به اردوی تیم ملی کشورش در یک چالش که از سوی صفحات رسمی بارسلونا در فضای مجازی به راه افتاده بود، برای هر کدام از بازیکنان بارسلونا با توجه به تصور ذهنی که از آن ها دارد یک ایموجی انتخاب کرده بود. در تصویر زیر ایموجی هایی را که آنتوان گریزمن برای هر کدام از بازیکنان بارسلونا انتخاب کرده است، می بینید.

از جالب ترین ایموجی ها می توان به ایموجی تاج اشاره کرد که آن را به لیونل مسی داده است و یا ایموجی سفینه فضایی یا اصطلاحا موشک به آنسو فاتی تعلق یافته است. گریزمن برای پدری ایموجی بمب را به کار برده است و برای مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا هم از ایموجی هشت پا یا اختاپوس استفاده کرده است و بدین ترتیب به هر بازیکن یک ایموجی داده است.

1470