شوت، رمز باز کردن دروازه بحرین

شوت، رمز باز کردن دروازه بحرین

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی تدابیر ویژه ای برای باز کردن دروازه بحرین در دستور کار قرار داده بود که البته به نتیجه نرسید .

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ به شاگردانش تاکید کرده تا در بازی با بحرین، تا می‌توانند خودشان را در موقعیت شوتزنی قرارد دهند و دروازه حریف را بحرین کنند.

پاشنه آشیل دروازه بان تیم ملی بحرین شوت از راه دور است. نگاهی به شوت هایی که بازیکنان تیم ملی در نیمه اول به سمت دروازه بحرین شلیک کردند نشان می دهد که دروازه بان بحرینی ها روی شوتها نمی‌تواند واکنش کاملا مطمئنی داشته باشد، موضوعی که باعث شده تا اسکوچیچ تاکید ویژه ای به شاگردانش برای استفاده از ضربات از راه دور داشته باشد.

اسکوچیچ در کنار زمین مرتب به احمد نوراللهی، احسان حاج صفی و حتی علی قلی زاده تاکید می کرد با توجه به ضعفی که دروازه بان بحرین دارد به سمت چارچوب حریف شوتزنی کنند که در چند مرحله شوت های آنها در چارچوب بود.

جالب اینکه تیم ملی هم بازیکن شوتزن کم ندارد. تجربه نشان داده نفراتی مثل احمد نوراللهی، احسان حاج صفی، مهدی طارمی، علی قلی زاده و حتی حسین کنعانی زادگان که در ترکیب اصلی حضور دارند بازیکنانی هستند که شوتزن هستند و اگر موقعیت شوتزنی داشته باشند، می توانند دروازه بحرین را تهدید کنند.

7655