عکس؛ رونالدو و تبریک کتاب جدید دوست دکترش!

عکس؛ رونالدو و تبریک کتاب جدید دوست دکترش!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، به تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن به یکی از دوستان خود که دکتر است، بابت نوشتن کتاب جدیدش و انتشار آن تبریک گفته است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این تصویر در حالی که تیپی جالب با لباس هایی شطرنجی دارد، در کنار دوست دکتر خود ایستاده است و دوست رونالدو هم کتاب خود را در دست دارد و رونالدو به نوعی بدین ترتیب به معرفی این کتاب می پردازد. این پزشک که پینتو کولیو نام دارد یکی از دوستان کریستیانو رونالدو است و به نظر می رسد که شراکت تجاری هم با هم داشته اند.

کریستیانو رونالدو در توصیف این عکس نوشته است:"شراکت داشتن با دوستم همیشه برای من باعث افتخار بوده است، بابت این کتاب به تو تبریک می گویم." بدین ترتیب رونالدو به دوست خود که یک دکتر است بابت کتاب جدیدش تبریک گفته است.

رقابت های یورو 2020 که یکسال به تعویق افتاده بود به زودی استارت می خورد و کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در این رقابت ها به عنوان یک مدعی ظاهر خواهد شد و باید دید که به چه شکل عمل خواهد کرد. آن ها در یورو 2016 قهرمان شده بودند.

1470