کین: انگلیس در شرایط بهتری نسبت به جام جهانی 2018 قرار دارد

کین: انگلیس در شرایط بهتری نسبت به جام جهانی 2018 قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام مدعی است که آن‌ها در حال حاضر از انگیزه و روحیه کافی برای شروع یورو 2020 برخوردار هستند و حتی می‌توانند بهتر از جام جهانی 2018 عمل کنند. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان گرت ساوتگیت در جام جهانی 2018 خلاف انتظارها عملکرد بسیار خوبی داشتند. آن‌ها به جمع چهار تیم برتر راه یافتند، اما در نیمه نهایی مغلوب کرواسی شدند تا از حضور در فینال بازمانند. حال نام انگلیس در بین مدعیان قهرمانی در یورو 2020 قرار دارد و آن‌ها می‌خواهند پس از حدود نیم قرن، به جام معتبر دست پیدا کنند. 

به نقل از سایت گل، کین در گفت و گویی با پادکست تیم ملی انگلیس گفت: "احتمالا در شرایط بهتری نسبت به جام جهانی قرار داریم. ما در جام جهانی 2018 آنچنان اعتماد به نفس نداشتیم، اما نمایش‌های خوبی ارائه دادیم. احساس می‌کنم که در حال حاضر با تجربه تر از گذشته هستیم. بازیکنان در این چند فصل بازی‌های بزرگ و حساسی را تجربه کردند و برخی از بازیکنان سابقه بازی در جام جهانی را نیز دارند. احساس می‌کنم که راه درستی قرار داریم. می‌دانیم که کارهای زیادی باید انجام دهیم. خیلی وقت است که در عرصه ملی به قهرمانی خاصی دست نیافته‌ایم. برای این کار باید از نظر ذهنی پیشرفت کنیم و راه زیادی تا رسیدن به این مهم باید طی کنیم."

4416