واکنش گواردیولا به شایعات بازگشتش به بارسلونا

واکنش گواردیولا به شایعات بازگشتش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تمامی شایعات بازگشتش به بارسلونا را تکذیب و اعلام کرد رونالد کومان باید یک فصل دیگر سرمربی کاتالان‌ها باشد. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا از سال 2008 تا 2012 سرمربی بارسلونا بود و طی این مدت توانست به 14 جام که شامل دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی لالیگا می‌شود، دست پیدا کند. این سرمربی اسپانیایی بعد از آن به بایرن مونیخ و سپس منچسترسیتی پیوست و در این تیم‌ها نیز موفق به کسب جام‌های متعددی شد. او در فصل گذشته به همراه سیتیزن‌ها توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد و همچنین در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، اسم گواردیولا همیشه در لیست سران بارسلونا برای مربیگری وجود دارد. او در این باره به کادنا سر گفت: "دو سال از قراردادم با منچسترسیتی باقی مانده و من در این باشگاه خوشحالم، پس دلیلی برای جدایی نمی‌بینم و به کارم ادامه خواهم داد."

گواردیولا در ادامه درباره کومان گفت: "کومان مربی ایده‌آل بارسا برای فصل آینده است. من بابت این موضوع خیلی خوشحالم و رئیس باشگاه نیز متقاعد شده است. سال سختی برای همه بود و کومان شایسته یک فصل دیگر در بارسا است. سال بعد طرفداران در ورزشگاه حضور دارند و البته همیشه سال دوم بهتر از سال اول است."

4416