طیبی بهترین بازیکن بنفیکا در فینال پرتغال

طیبی بهترین بازیکن بنفیکا در فینال پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی- فوتسالیست ایرانی بنفیکا بالاترین نمره تیمش در دیدار با اسپورتینگ لیسبون را به‌دست آورد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتسال پرتغال با انجام پنج مسابقه فینال بین تیم‌های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون مشخص می‌شود که تاکنون و پس از انجام دو بازی، سهم هر تیم یک برد بوده و حسین طیبی نیز در هر دو دیدار موفق به گلزنی برای بنفیکا شده است.

بنفیکا پس از شکست ۳ بر یک در نخستین بازی فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال که با گلزنی حسین طیبی مقابل اسپورتینگ همراه بود، شب گذشته نیز در دومین دیدار برابر قهرمان فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا توانست به برتری ۷ بر ۵ دست یابد که ملی‌پوش ایرانی بنفیکا موفق به زدن دو گل شد.

حسین طیبی در دیدار شب گذشته مقابل اسپورتینگ لیسبون گل‌های اول و سوم تیمش را به ثمر رساند تا نقش مهمی در برتری ارزشمند تیمش داشته باشد و همچنین تعداد گل‌های این فصل خود در لیگ برتر پرتغال را به ۱۸ گل افزایش دهد.

ستاره ایرانی بنفیکا که در چهار سال اخیر چهار قهرمانی همراه با تیم غیرت در لیگ برتر قزاقستان تجربه کرده و در جام حذفی و سوپرکاپ این کشور نیز عناوین قهرمانی را به دست آورده بود، امسال هم به دنبال رسیدن به این مهم در پرتغال و همراه با بنفیکا است.

حسین طیبی در پایان دیدار شب گذشته مقابل اسپورتینگ لیسبون نمره ۸/۵ را کسب کرد تا بهترین بازیکن بنفیکا در فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال شود.

6641