حسینی: الان وقت نقل و انتقالات نیست/ فقط به فکر موفقیت ذوب هستم

حسینی: الان وقت نقل و انتقالات نیست/ فقط به فکر موفقیت ذوب هستم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ذوب‌آهن می‌گوید الان زمان مناسبی برای اعلام نظر درباره تیم آینده‌اش نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سید عبدالله حسینی درباره شرایط ذوب‌آهن اظهار کرد: در ابتدای تعطیلات چند روز استراحت کردیم که به‌نظرم به بازگشت توان بدنی بازیکنان کمک کرد و در یک هفته اخیر نیز تمرینات منظم و خوبی زیر نظر آقای حسینی و کادر فنی داشتیم و توانستیم به شرایط خوبی برسیم.

او با اشاره به دیدار تدارکاتی اخیرشان مقابل پدیده و تیم سابق خود عنوان کرد: روزهای خوبی در پدیده داشتم و به نوعی مدیون این تیم هستم و این مسابقه بهانه‌ای بود تا با دوستان خودم هم دیداری داشته باشم. نمایش خوبی مقابل پدیده داشتیم، خودمان را در شرایط بازی نگه داشتم و خوشبختانه به برتری هم رسیدیم.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص اخباری که مبنی بر مذاکرات او با استقلال مطرح شده، ابراز کرد: بله، صحبت‌هایی در این مدت صورت گرفته و پیشنهاد داده‌اند، اما الان وقت نقل و انتقالات نیست، هفت هفته از لیگ برتر امسال باقی مانده و در پایان فصل می‌توان راجع به جابه‌جایی حرف زد. شاید مطرح کردن این مسائل در این مقطع نه به نفع من باشد، نه ذوب‌آهن و بنده به باشگاه فعلی‌ام متعهد هستم.

حسینی یادآور شد: این مسائل برای برخی دیگر از بازیکنان ما هم مطرح شده ولی به نظرم تمام بچه‌های ذوب‌آهن باید حواسمان فقط و فقط به موفقیت ذوب‌آهن و ارتقای جایگاه تیم باشد چون اگر بتوانیم روند خوب تیم را حفظ کنیم و به رتبه‌های بالاتر برسیم، هم به نفع تیم و هم به نفع ما بازیکنان خواهد بود و در آینده فوتبالی ما موثر است.

او درباره شرایط ذوب‌آهن در جدول ابراز کرد: کار راحتی نداریم چون ما و حریفانی که بالاتر از ذوب هستند، در هفته‌های گذشته سرحال نشان دادند و همه ثابت کردند که می‌خواهند در لیگ برتر بمانند، اما مطمئن باشید ذوب‌آهن علاوه بر اینکه از این وضعیت خارج می‌شود، به رتبه تک‌رقمی هم خواهد رسید و در پایان فصل این اتفاق را می‌بینید.

6641