تمسخر مرد بدهیکلی که در بازی انگلیس و رومانی وارد زمین شد

تمسخر مرد بدهیکلی که در بازی انگلیس و رومانی وارد زمین شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در نیمه اول بازی دوستانه انگلیس و رومانی یک مرد نسبتا چاق در حالی که پیراهنش را در آورده بود به درون زمین پرید و البته هواداران نیز حسابی دستش انداختند.

به گزارش فوتبالی، بازی انگلیس و رومانی زیاد جذاب نبود و به همین خاطر بسیاری از هواداران سعی کردند که از این مرد بدهیکل به عنوان سوژه ای  برای خندیدن استفاده کنند. این مرد در دقایق پایانی نیمه اول وارد چمن ورزشگاه ریورساید شد.  این تماشاگرنما در حالی که توسط ماموران امنیتی ورزشگاه تعقیب می شد حدود 50 یارد را دوید و در نهایت توسط ماموران مورد کنترل قرار گرفت و به سمت بیرون از زمین هدایت شد.  

هواداران که از دیدن یک بازی ملالت آور خسته شده بودند، با حضور این مرد درون زمین ذوق زده شدند و شعار "چاقالو، چاقالو" سر دادند!

البته نکته جالب دیگر این بود که گزارشگر تلویزیونی از تماشاگران درون خانه به خاطر استفاده از چنین عبارتی از جانب هواداران عذرخواهی کرد.

هواداران در شبکه های اجتماعی هم با این لحظه شوخی کردند. یک نفر نوشت :" بهترین سرگرمی تا کنون... ورود یک جیمی جامپ به زمین بود."   و دیگری نوشت :" شعار "چاقالو" بهترین سرگرمی بازی یکشنبه بود."

4125