عذرخواهی فدراسیون فوتبال مقدونیه بابت زشت بودن پیراهن تیم ملی: با همان قبلی‌ها بازی می‌کنیم!

عذرخواهی فدراسیون فوتبال مقدونیه بابت زشت بودن پیراهن تیم ملی: با همان قبلی‌ها بازی می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی – لباس جدید تیم مقدونیه آن قدر بد طراحی شده که فدراسیون این کشور مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش فوتبالی، تیم مقدونیه شمالی امسال برای اولین بار در تاریخ خود در یک رقابت مهم شرکت می‌‌کند. در یورو ۲۰۲۰. آن‌ها برای حضور در این رقابت‌ها شور و شوق زیادی دارند. مقدونیه‌ای‌ها آن قدر برای این مسابقات هیجان داشتند که تصمیم به طراحی یک پراهن بسیار ویژه و خاص داشتند اما نتیجه طراحی شده آن قدر بد بوده که فدراسیون فوتبال این کشور عذرخواهی کرد و قرار شد با همان پیراهن‌های قبلی این تیم پای به زمین چمن بگذارد.

پرچم مقدونیه از رنگ‌های قرمز و زرد تشکیل شده اما لباس جدید از رنگی کبود ماننده تشکیل شده. رئیس فدراسیون فوتبال مقدونیه این لباس را نزد پاپ فرانسیس برد و تصاویری از این لباس در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر هم با انتقاد شدید هواداران تیم ملی مواجه شد.

رئیس فدراسیون مقدونیه گفته: باید ابتدا تاسف خودم را بابت واکنش‌ها منفی نسبت به لباس تیم ابراز کنم. می‌دانیم که لباس تیم ملی یک نشان افتخار است و نمایانگر تیم ملی. متاسفانه رنگ استفاده شده در مورد پیراهن مطابق با الزامات فدراسیون نیست. من به عنوان رئیس فدراسیون مسئولیت عواقب احتمالی را بر عهده می‌گیرم و اعلام می‌کنم در یورو با پیراهن‌های قبلی بازی می‌کنیم.

1101