ترکیب احتمالی تیم ملی در بازی فینال‌گونه مقابل بحرین؛ سورپرایزهای غیرقابل پیش‌بینی

ترکیب احتمالی تیم ملی در بازی فینال‌گونه مقابل بحرین؛ سورپرایزهای غیرقابل پیش‌بینی

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه تمرین تیم ملی و نحوه بکارگیری بازیکنان و گمانه‌زنی‌ها، ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی با بحرین، می‌تواند به شرحی باشد که فوتبالی حدس زده است. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی بعد از پیروزی 1-3 مقابل هنگ کنگ، در شرایطی از ساعاتی دیگر به مصاف بحرین خواهد رفت که طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تغییرات احتمالی دراگان اسکوچیچ برای این بازی صورت گرفته بود منتهی او تیمش را با تغییراتی غیر قابل پیش‌بینی به نسبت بازی با هنگ کنگ، به مصاف بحرین خواهد فرستاد. تغییراتی که احتمالش هم می رفت شکل بگیرد.

بر اساس این ترکیب احتمالی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سردار آزمون و مهدی طارمی 11 بازیکن منتخب اسکوچیچ برای بازی امشب هستند.

در صورتی که این ترکیب درست باشد، بر خلاف گمانه‌زنی‌های صورت گرفته در روزهای گذشته، شجاع خلیل‌زاده از ترکیب اصلی بیرون نرفته تا مرتضی پورعلی‌گنجی جای او را در ترکیب اصلی بگیرد. اینکه چرا اسکوچیچ نمی‌خواهد به پورعلی‌گنجی بازی بدهد را باید پس از پایان این بازی یا کل بازی‌ها از او پرسید. 

وحید امیری بر خلاف بازی قبلی، در نقش مدافع چپ به میدان نخواهد رفت و نقش یکی از هافبکهای تیم ملی را به عهده خواهد داشت و میلاد محمدی که در بازی قبلی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان خواهد شد، از ابتدا در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود.

احسان حاج‌صفی که در بازی با هنگ کنگ غایب بود، در این بازی یکی از دو هافبک دفاعی تیم ملی خواهد بود(البته این احتمال وجود دارد که او در نقش هافبک چپ بازی کند و وحید امیری هافبک دفاعی تیم ملی باشد) نکته قابل توجه اینکه او جای سعید عزت‌اللهی را در ترکیب اصلی گرفته و گفته می‌شد که نوراللهی، جایش را در این بازی به کاپیتان تیم ملی خواهد داد. 

با اضافه شدن وحید امیری به خط میانی، علیرضا جهانبخش از ترکیب اصلی تیم ملی کنار رفته است و شاید به عنوان یکی از نفرات تعویضی وارد میدان شود. البته ترکیب هجومی به نظر می رسد اما جنبه های احتیاط هم در آن دیده می شود. 

1414