گزارش ویژه/ بررسی دلیل اختلاف رادوشوویچ با پرسپولیس؛ آپشن 18 هزار دلاری

گزارش ویژه/ بررسی دلیل اختلاف رادوشوویچ با پرسپولیس؛ آپشن 18 هزار دلاری

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان کروات پرسپولیس در ادامه مصاحبه های خود علیه این باشگاه باز هم تاکید کرده به او بی احترامی شده و به پرسپولیس باز نمی گردد.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان دوم قرمزها که این روزها در کرواسی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کند، پس از خروج از ایران حسابی خبرساز شده و در مصاحبه‌هایش از بی مهری مدیران باشگاه در برخورد با او صحبت کرده است 

رادو در حالی از دست مدیران باشگاه پرسپولیس ناراحت است که این باشگاه همواره بر اساس قوانینی که از ابتدای فصل برای پرداخت مبلغ قرارداد او مرسوم بوده اقدام کرده است.همواره به این شکل اقدام می‌شد که یک هفته بعد از پرداخت بخشی از قرارداد شاگردان یحیی، رادو هم با دریافت مجوز پرداخت ارزی به او، بخشی از مطالباتش را از باشگاه دریافت می‌کرد.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس که نخواست نامش فاش شود درباره آخرین وضعیت این دروازه کروات به خبرنگار فوتبالی گفته است: "رادو تاکنون 47 درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به به محض بازگشت به تمرینات 10 درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد، اما ظاهراً مشکل اصلی رادو اختلاف بر سر بند 18 هزار دلاری آپشن قرارداد این بازیکن است."

او که پس از جدایی بیرانوند در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی دروازه‌بان اول قرمزها بود، طِبقِ بندی در قراردادش در صورت رضایت کتبی کادر فنی از عملکردش،باید 18 هزار دلار به عنوان آپشن دریافت کند. رضایتی که نه کالدرون در نیم‌فصل اول و نه گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم نامه آن را امضا نکردند و اکنون این موضوع محل اختلاف باشگاه پرسپولیس با رادوشویچ است چرا که دروازه‌بان کروات عقیده دارد، این مبلغ حق اوست و نمایش درون دروازه پرسپولیس طوری بوده که شایستگی دریافت این 18 هزار دلار را دارد.

باشگاه پرسپولیس پیش از ترک ایران توسط رادو به او اعلام کرده بود تا نماینده خود را برای دریافت مطالبات معرفی کند اما او تا کنون از انجام این کار خودداری کرده تا به نوعی اعتراض خود را به عدم دریافت 18 هزار دلار آپشن قراردادش اعلام کند. باشگاه پرسپولیس از طریق رییس هیات مدیره پیگیر بازگشت رادو به تمرینات پرسپولیس است تا او در 7 هفته پایانی قرمزها را همراهی کند. در صورت عدم بازگشت این دروازه بان یحیی مجبور خواهد بود از امیر محمد یوسفی 21 ساله به عنوان دروازه بان دوم استفاده کند. به نظر می رسد که رادو با این شرایط به پرسپولیس برنگردد مگر اینکه اتفاق ویژه ای بیفتد.

7655