گزارش روز/ هالند و امباپه؛ ستاره‌های زندانی شده در باشگاه!

گزارش روز/ هالند و امباپه؛ ستاره‌های زندانی شده در باشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی – ارلینگ هالند و کیلیان امباپه ۲ بازیکن مورد توجه در دنیای فوتبال هستند که باشگاه‌های بسیار زیادی را خواهان خود می‌بینند اما مسئله اینجاست باشگاه‌های دورتموند و پاری سن ژرمن اصلا نمی‌خواهند در تابستان پیش رو آن‌ها را به فروش برسانند.

به گزارش فوتبالی، رسانه مارکا در این زمینه شرایط این ۲ ستاره محصور شده را بررسی کرده. ستاره‌هایی که به نظر می‌رسد خودشان دنبال جدایی هستند اما باشگاه‌ها به آن‌ها اجازه جدایی نمی‌دهند. ستاره‌هایی که می‌شود گفت به عبارتی زندانی شده‌اند.

امباپه
او تا سال ۲۰۲۲ با پاریسی‌ها قرارداد دارد اما اگر قراردادش را تمدید نکند به صورت رایگان از پاریس جدا می‌شود. مذاکرات بین او و پاری سن ژرمن مدت‌هاست آغاز شده اما هنوز توافق حاصل نشده و این مسئله باعث نگرانی مدیران تیم فرانسوی شده زیرا اخیرا کریم بنزما در اردوی فرانسه با امباپه روابطی صمیمی پیدا کرده و این مسئله می‌تواند منجر به تحریک امباپه به حضور در رئال مادرید شود.

هالند
یونایتد، سیتی، بارسلونا و رئال مادرید تنها تعدادی از تیم‌هایی هستند که می‌خواهند هالند را خریداری کنند اما دورتموند علاقه‌ای به فروش او ندارد. زنبورها روی هالند ۱۸۰ میلیون یورو قیمت گذاشته‌اند. قیمتی که هیچ کدام از مشتریان او توانایی پرداختش را ندارند. رایولا، مدیر برنامه هالند پیشتر گفته: با دورتموندی‌ها صحبت کردیم و آن‌ها گفتند علاقه‌ای به فروش هالند ندارند. به عقاید آن‌ها احترام می‌گذارند اما باید بدانند به صورت اتومات ما هم با آن‌ها موافق نیستیم!

در نهایت باید دید تکلیف این ۲ ستاره در آینده چه خواهد شد.

1101