سومین گزینه یوونتوس در خط حمله: مهاجم منچسترسیتی

سومین گزینه یوونتوس در خط حمله: مهاجم منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - رفتن یا نرفتن رونالدو می تواند تاثیر مهمی در آینده باشگاه یوونتوس داشته باشد، به خصوص در مورد پیدا کردن جایگزین برای وی.

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت امروز از اضافه شدن یک نام جدید به لیست گزینه های یوونتوس خبر داده است : بیانکونری ها در نظر دارند که در صورت جدایی رونالدو یک مهاجم به خدمت بگیرند که پس از گزینه هایی نظیر ایکاردی از پی اس جی و ولاهوویچ از فیورنتینا سومین نامی که مطرح شده گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی است.  این مهاجم تماس هایی با باشگاه یوونتوس داشته است و در صورتی که سیتی مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد، جدا شدنش قطعی است چرا که نمی خواهد در تیم انگلیسی نیمکت نشین شود.

در حال حاضر بحث پیوستن رونالدو به پی اس جی داغ است که شایعاتی در مورد معاوضه ستاره پرتغالی و ایکاردی مطرح است. گزینه بعدی یوونتوس هم ولاهوویچ مهاجم جوان و اینده دار فیورنتینا است که باشگاه های مختلفی شرایطش را دنبال می کنند و حالا نام ژسوس هم مطرح است. البته روز گذشته شایعاتی هم در مورد تمایل بارسلونا به خرید ژسوس مطرح شده بود که البته بعید است که کاتالان ها با توجه به مشکلات مالی خود توان خرید بازیکن برزیلی را داشته باشند. 

4125