داستان دراماتیک هم‌تیمی جهانبخش؛ از دسته چهار تا یورو

داستان دراماتیک هم‌تیمی جهانبخش؛ از دسته چهار تا یورو

پایگاه خبری فوتبالی - بن وایت با توجه به مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد این فرصت را پیدا کرد تا در لیست تیم ملی انگلیس برای یورو قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، هم تیمی جهانبخش در برایتون در ابتدا به نظر نمی رسید که شانسی برای حضور در یورو داشته باشد اما مصدومیت آرنولد و عملکرد خوبش در این فصل باعث شد تا در سن 23 سالگی فرصت بزرگی برای حضور در تیم ملی انگلیس به دست بیاورد.

حضور وایت در یورو دو نکته را در مورد اردوی تیم ملی انگلیس افشا می کند: اول این که شرایط هری مگوایر که با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده زیاد خوب نیست و در فاصله یک هفته تا شروع یورو هنوز مشخص نیست که ایا از نظر بدنی اماده حضور در مسابقات هست یا نه.  بدین ترتیب ساوتگیت ترجیح داده است که یک مدافع میانی را در لیستش قرار بدهد و وایت به چهره هایی نظیر لینگارد برای حضور در لیست ترجیح داده شد تا اگر مگوایر به موقع نرسید، بتواند بازی کند. نکته دوم این است که حضور وایت در لیست برای یک بار دیگر اهمیت هرم فوتبال در انگلیس را نشان می دهد. در چهار فصل اخیر وایت در لیگ های دسته چهارم، سوم، دوم و اول لیگ انگلیس بازی کرده است. در حقیقت او به تیم هایی نظیر نیوپورت کانتی و پیترزبورو قرض داده شد و پس از درخشش در لیدز و نقش آفرینی در صعود این تیم به لیگ برتر راهی برایتون شد و حالا در لیگ برتر انگلیس هم می درخشد.

4125