بازخوانی یک اتفاق؛ شوخی بامزه اورا با فرگوسن در روز قهرمانی منچستریونایتد

بازخوانی یک اتفاق؛ شوخی بامزه اورا با فرگوسن در روز قهرمانی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – پاتریس اورا در جریان قهرمانی دوازدهم یونایتد در لیگ برتر شوخی جالبی با فرگوسن کرد که بازخوانی آن خالی از لطف نیست.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در دوران حضور سر الکس فرگوسن قهرمانی‌های زیادی به دست آورد. در سال ۲۰۱۱ منچستری‌ها توانستند چلسی را در رقابت قهرمانی شکست دهند و لیگ برتر را فتح کنند. آن‌ها در بازی منجر به قهرمانی فصل بلکبرن را شکست دادند و قهرمان شدند. در دیداری که اورا یک شوخی جالب با فرگوسن کرد.

منچستری‌ها در انتظار سوت پایان بودند تا برای دوازدهمین بار قهرمان لیگ شوند که اورا در یک فرصت مناسب و هنگامی که دوربین‌ها حرکات فرگوسن را شکار می‌‌کردند با دست‌های خود برای او شاخ گذاشت. یونایتد در آن دیدار نیاز به یک تساوی برای قهرمانی داشت که در ابتدا بلکبرنی‌ها به گل رسیدند. در ادامه و در دقیقه ۷۳ رونی کار را به تساوی کشاند اما باز هم شاگردان فرگوسن در نگرانی بودند زیرا امکان داشت در آن دقایق گل دریافت کنند و قهرمانی از دست برود. در همان لحظات پر از استرس بود که اورا این شوخی را انجام داد.

این تنها شوخی اورا در آن بازی نبود. منچستر یک هفته زودتر قهرمان شده بود و جام اصلی در دست نبود. به همین دلیل پس از سوت داور به همراه نانی یک جام نمادین را بالای سر برد!

1101