رونمایی از مدل موی رونالدو برای رقابت‌های یورو 2020

رونمایی از مدل موی رونالدو برای رقابت‌های یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2020 که به خاطر همه گیری بیماری کرونا یک سال به تعویق افتاده بود از حدود 4 روز دیگر استارت خواهد خورد و کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به این رقابت ها می گذارد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به عنوان مشهور ترین چهره جهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام همواره زیر نظر است و اکنون هم رقابت های یورو 2020 در پیش است و رونالدو هم به عنوان ستاره تیم ملی پرتغال دوباره زیر نظر خواهد بود و باید دید که او به چه شکل عمل خواهد کرد.

رونالدو به تازگی به همراه آرایشگر ویژه اش از مدل مو های جدید خود برای بازی های جام ملت های اروپا رونمایی کرده است و او با این تیپ و قیاقه قرار است که در بازی یورو 2020 ظاهر شود.

این رقابت ها برای تیم ملی پرتغال بسیار دشوار خواهد بود و رونالدو و یارانش جایی برای خطا و اشتباه ندارند چرا که پرتغال در گروه مرگ رقابت ها به همراه آلمان، فرانسه و مجارستان قرار گرفته است و کوچک ترین اشتباهی می تواند منجر به حذف آن ها شود.

پرتغال با توجه به قهرمانی در یورو 2016 و همچنین لیست بازیکنانی که در اختیار دارد، از مدعی های این رقابت ها به شمار می رود.

1470