عکسی ماندگار از محاصره رونالدو توسط اسنایدر و فن پرسی

عکسی ماندگار از محاصره رونالدو توسط اسنایدر و فن پرسی

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2020 چند روز دیگر استارت خواهد خورد، جایی که پرتغال به همراه کریستیانو رونالدو از مدعی های این رقابت ها به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، اگر بخواهیم یک فلش‌بک داشته باشیم و نگاهی به یورو 2012 بیندازیم، می توانیم به گروه B آن رقابت ها برویم، جایی که آلمان، پرتغال، هلند و دانمارک همگروه شده بودند و به نوعی گروه مرگ رقابت ها را تشکیل می دادند. جالب اینکه در یورو 2020 باز هم آلمان و پرتغال همگروه شده اند و در کنار فرانسه و مجارستان گروه مرگ رقابت ها را تشکیل می دهند.

در یورو 2012، صعود پرتغال از گروه خود به اما و اگر کشیده شده بود و در بازی پایانی دور گروهی، این تیم باید هلند را شکست می داد تا راهی مرحله بعدی رقابت ها شود. در آن بازی هلند ابتدا در دقیقه 11 با گل فن در فارت پیش افتاد اما در ادامه کار این کریستیانو رونالدو بود که با درخشش خود باعث پیروزی دو بر یک پرتغال و صعود این تیم به دور حذفی شد و هلند هم حذف شد. رونالدو با دو گل در دقایق 28 و 74 برای پرتغال کامبک زد و بدین ترتیب تیم ملی پرتغال به دور بعدی صعود کرد.

رونالدو در آن بازی به شدت آماده و روی فرم بود و عملکردی خیره کننده داشت به طوری که روی یک صحنه وسلی اسنایدر و فن پرسی که دو تا از بهترین بازیکنان آن سال ها بودند، هر دو با هم در تلاش برای مهار کریستیانو رونالدو بودند و یک قاب ماندگار از رقابت های یورو بدین ترتیب به ثبت رسید.

1470