ابتلای بوسکتس به کرونا؛ با آمبولانس از کمپ اسپانیا خارج شد

ابتلای بوسکتس به کرونا؛ با آمبولانس از کمپ اسپانیا خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که تنها چند روز تا آغاز رقابت های یورو 2020 باقی مانده است، سرخیو بوسکتس که قرار بود در این تورنمنت کاپیتان تیم ملی اسپانیا باشد، به بیماری کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب به نظر می رسد که سرخیو بوسکتس از اردوی تیم ملی اسپانیا کنار می رود و در مسابقات یورو نمی تواند این تیم را همراهی کند چرا که تنها چیزی حدود 4 روز تا آغاز این رقابت ها باقی مانده است اما بوسکتس چون کرونا گرفته حداقل باید دو هفته را در قرنطینه سپری کند و پس از آن دوباره از او تست PCR گرفته شود تا شرایط او مشخص شود.

پس از اینکه مشخص شد که بوسکتس به بیماری کرونا مبتلا شده است، او با آمبولانس از کمپ تیم ملی اسپانیا خارج شد تا بدین ترتیب از سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی جدا شده و به قرنطینه برود. اکنون از سایر بازیکنان هم مجددا تست گرفته خواهد شد تا شرایط آن ها هم مشخص شود.

با توجه به اینکه راموس از لیست تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو 2020 خط خورده بود، سرخیو بوسکتس قرار بود که کاپیتان لاروخا باشد اما اکنون او هم از این اردو کنار رفته است و موجی از نگرانی ها در تیم ملی اسپانیا ایجاد شده است که در آستانه رقابت های یورو سایر بازیکنان به این بیماری مبتلا نشده باشند.

1470