عکس؛ مدل موی جدید آگوئرو برای رقابت‌های کوپا آمریکا

عکس؛ مدل موی جدید آگوئرو برای رقابت‌های کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی جدید باشگاه بارسلونا به تازگی از مدل موی جدید خود برای حضور در رقابت های کوپا آمه ریکا پرده برداری کرده است.

به گزارش فوتبالی، هنوز به طور دقیق مشخص نیست که سرخیو آگوئرو آیا در رقابت های کوپا آمه ریکا فیکس خواهد شد یا نه چرا که آرژانتین مهاجم خوبی مثل لوتارو مارتینز را در اختیار دارد که این بازیکن در رقابت های سری آ به همراه اینتر عملکرد خوبی داشت و توانست قهرمان سری آ شود و بدین ترتیب به نظر می رسد او گزینه اول آرژانتین برای رقابت های کوپا آمریکا باشد.

سرخیو آگوئرو به تازگی از مدل مول جدید خود رونمایی کرده است. اکنون آرژانتین چند روز دیگر با کلمبیا بازی دارد و این دیدار همچنان مثل بازی مقابل شیلی، از مرحله مقدماتی جام جهانی خواهد بود و پس از آن است که آرژانتین آرام آرام باید راهی برزیل شود و خود را برای بازی در کوپا آمه ریکا به سرعت آماده کند.

لیونل مسی که دوست صمیمی آگوئرو در تیم ملی آرژانتین است تاکنون موفق نشده در رقابت های کوپا آمریکا به قهرمانی برسد و جام ملی در کارنامه اش ندارد و با توجه به شرایط سنی اش اگر می خواهد یک جام ملی در کارنامه خود داشته باشد این یکی از آخرین فرصت های اوست.

1470