دو دلیل اخراج آنچلوتی از رئال مادرید طبق کتاب او

دو دلیل اخراج آنچلوتی از رئال مادرید طبق کتاب او

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی در سال 2015 که از رئال مادرید اخراج شده بود، در کتابش با نام "رهبری آرام و صلح‌آمیز؛ فتح قلب‌ها، اذهان و بازی‌ها" به توضیح دو مشکل اساسی در دومین فصل حضورش در رئال مادرید پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی دو دلیل آشفته شدن اوضاع رئال مادرید از نیم فصل دوم فصل 2014/15 را بدین شکل توصیف می کند.

یک - همه چیز خوب پیش می‌رفت اما دو مشکل بزرگ وجود داشت. اولی را آمار و ارقام یوفا به وجود آورد. آماری که در آن اعلام شده بود تیم من نسبت به دیگر باشگاه‌های اروپایی به اندازه کافی (از لحاظ ساعات تمرینی) تمرین نمی‌کند. در آن زمان ما 22 بازی متوالی را برده بودیم و این یعنی باید یک کار درست در تیم انجام شده باشد! اما دقیقا از همان روزی که این آمار منتشر شد، باختیم و همین باعث شد باشگاه برای افزایش ساعات تمرینی به ما فشار وارد کند. مجبور بودیم بیشتر و سخت‌تر از قبل کار کنیم. گرچه من کاملا مخالف بودم. بازیکنان به استراحت نیاز داشتند. یک ماه بعد خستگی و مصدومیت بازیکنان سراغمان آمد که تاثیر بسیاری در از دست دادن لیگ داشت.

دو - اما مشکل دوم چه بود؟ یک روز مدیر اجرایی باشگاه به من زنگ زد و گفت رئيس مایل است با شما ملاقات کند. من به دفتر فلورنتینو پرز رفتم. او به من گفت که گرت بیل با او تماس گرفته است. چند روز قبل بیل را مقابل والنسیا (در دیداری که رئال مادرید 2-1 باخت) تعویض کرده بودم. مدیربرنامه‌های بیل به فلورنتینو گفته بود که موکلش دوست دارد در پستی آزادتر و متفاوت تر بازی کند. پرز از من پرسید که حالا می‌خواهی چه کار کنی و من هم گفتم هیچی! در وسط فصل نمی‌توانستم سیستم تیم را عوض کنم. از همان زمان، رابطه من و رئیس دیگر مثل قبل نشد.

1470