کانته: شانسی برای دریافت توپ طلا نخواهم داشت

کانته: شانسی برای دریافت توپ طلا نخواهم داشت

پایگاه خبری فوتبالی - انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی معتقد است که از شانس بسیار کمی برای دریافت جایزه توپ طلا 2021 برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، انگولو کانته فصل درخشانی را در چلسی پشت سر گذاشت. او به همراه آبی‌های لندن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و اف ای کاپ انگلیس شد. کانته نقش اساسی را در قهرمانی چلسی در چمپیونز لیگ ایفا کرد و در دیدارهای نیمه نهایی و فینال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. روز گذشته نیز پل پوگبا در مصاحبه‌ای اذعان کرد که این هافبک ریز نقش لایق جایزه توپ طلا است و فصل بهتری را به نسبت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی گذرانده است. 

به نقل از سایت گل، کانته در این باره گفت: "برای صحبت کردن درباره این موضوع کمی زود است. ما در میانه سال هستیم، شش ماه باقی مانده و بازی‌ها و تورنمنت‌های زیادی در این بین برگزار خواهد شد. لازم نیست که امروز بگوئیم من لایق توپ طلا هستم. چند سال گذشته من در بین ده نفر برتر بودم. برای اولین بار برایم چنین اتفاقی افتاد و من خیلی خوشحال بودم، اما باید بگویم که بردن این جایزه حس دیگری دارد. به نظرم جایزه فردی بسیار معتبری است. من آن را به عنوان نتیجه‎ای برای فصل خوب بازیکنان می‌بینم. البته هدف من توپ طلا نیست."

4416