تیم منتخب بازیکنان جا مانده از یورو؛ از راموس تا لینگارد و آسنسیو

تیم منتخب بازیکنان جا مانده از یورو؛ از راموس تا لینگارد و آسنسیو

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2020 به زودی پس از تعویق یکساله آغاز خواهد شد و بازیکنان و ستاره های مختلفی در این رقابت ها حضور ندارند.

به گزارش فوتبالی، اگر بخواهیم نگاهی به بازیکنان جا مانده از یورو 2020 بیندازیم و یک لیست 11 نفره و یک تیم منتخب از آن ها درست کنیم، می بینیم که 4 بازیکن از اسپانیا در این تیم حضور دارد و بیشتر این تیم را بازیکنان اسپانیایی تشکیل می دهند.

در واقع لوئیز انریکه لیستی را برای تیم ملی اسپانیا انتخاب کرد که انتقادات زیادی را به همراه داشت و حرف و حدیث های زیادی درباره آن زده شد. مهم ترین بازیکنی که از لیست تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو 2020 خط خورد، سرخیو راموس بود. در واقع لوئیز انریکه تصمیم گرفت تا کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در سال های اخیر را خط بزند چرا که او را آماده‌ی رقابت نمی دانست. کپا، سرخیو رگیلون و آسنسیو هم دیگر بازیکنان خط خورده اسپانیا هستند که در این تیم منتخب قرار می گیرد.

در خط هافبک می توان به آندره گومز و مهم تر از آن ادواردو کاماوینگا اشاره کرد که در این تورنمنت حضور ندارند. به نظر می رسد که پرتغال و فرانسه با توجه به ترافیکی که در خط هافبک داشته اند، مجبور به کنار گذاشتن این بازیکنان شده اند.

جسی لینگارد هم که از تیم ملی انگلیس خط خورد دیگر بازیکنی است که در این لیست حضور ندارد. مویس کین ایتالیایی هم بازیکن دیگری بود که خط خوردنش مقداری عجیب بود.

1470