دورتموند برای فروش هالند در این تابستان چقدر می‌خواهد؟

دورتموند برای فروش هالند در این تابستان چقدر می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - حرف و حدیث های زیادی پیرامون ارلینگ هالند مطرح شده است و بسیاری معتقدند که او در دروتموند خواهد ماند اما اکنون به نظر می رسد که هر تیمی که بخواهد هالند را در این تابستان بخرد باید مبلغ هنگفتی را بپردازد.

به گزارش فوتبالی، به تازگی روزنامه آ اس اسپانیا در گزارشی گفته است که هر تیمی که می خواهد ارلینگ هالند را در این تابستان به خدمت بگیرد باید مبلغ 172 میلیون یورو به دورتموند بدهد. در واقع این مبلغی است که دورتموند روی هالند در این تابستان گذاشته است و بدین ترتیب کار باشگاه ها برای خرید هالند در این تابستان دشوار خواهد بود و هر تیمی از عهده این مبلغ بر نمی آید و پیش بینی ها حاکی از آن است که هالند این تابستان را در دورتموند خواهد ماند. ضمن اینکه خود بازیکن نروژی هم گفته که دوست دارد همچنان در دورتموند بازی کند.

به نظر می رسد بیشتر حرف و حدیث ها پیرامون جدایی هالند از دورتموند مربوط به تابستان 2022 باشد نه این تابستانی که پیش رو است. چرا که در آن تابستان با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد هالند، قیمت او پایین می آید و دورتموند بدین ترتیب مجبور به فروش او خواهد شد و مشتری هایی مثل رئال مادرید که در این تابستان توان خرید هالند را ندارند، در تابستان 2022 به میدان می آیند.

1470