پاشازاده: بازی با بحرین را زیادی بزرگ کرده‌ایم و نباید نگرانش باشیم/ بدترین چیز اظهارنظر بیهوده است

پاشازاده: بازی با بحرین را زیادی بزرگ کرده‌ایم و نباید نگرانش باشیم/ بدترین چیز اظهارنظر بیهوده است

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که بازی این تیم برابر بحرین مثل فینال است، اما نباید نگران این تیم بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی پاشازاده درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: این دیدار را بیش از اندازه بزرگ کرده‌ایم، چرا که بحرین در حالت عادی تیمی نیست که نگرانش باشیم. با این حال، بازی در خانه حریف برگزار می‌شود و اگر بخواهد مسائل دیگری در نتیجه بازی دخیل باشد، نگران‌کننده می‌شود. همه چیز بستگی به بازیکنان دارد که با چه شرایطی وارد زمین شوند. 
وی در ادامه افزود: از نظر نفرات، برتر از بحرین هستیم، اما هنوز تیم ملی، تیم کاملی نشده است. ما بازی تدارکاتی نداشتیم و نتوانستیم به خوبی از تیم ملی پشتیبانی کنیم. یک مقدار هم تغییرات زیاد بوده است. یک نسلی را کنار گذاشته‌ایم و بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده‌اند. همین مسئله باعث ناهماهنگی در بازی اول برابر هنگ‌کنگ شده بود. باز هم تأکید می‌کنم نفرات خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. این دیدار برای صعود تیم ملی به مانند بازی فینال است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اینکه برخی افراد اعتقاد دارند که بازیکنان لیگ برتری بیشتری باید در ترکیب تیم ملی بازی کنند، گفت: این هم یک نظر است. اگر بازیکنان داخلی به میدان بروند، آن وقت برخی افراد می‌گویند چرا وقتی سردار آزمون و مهدی طارمی را داریم، از دیگر بازیکنان استفاده می‌کنیم؟! هر ترکیبی انتخاب شود و هر بازیکنی به زمین برود، یکسری موافق هستند و عده‌ای مخالف. 

پاشازاده با اشاره به برخی انتقادها از تیم ملی خاطرنشان کرد: بدترین چیز این است که من به‌عنوان پیشکسوت فوتبال نظر بیهوده بدهم. اجازه دهیم اعضای کادر فنی تیم ملی کارشان را انجام دهند و به تصمیم‌شان احترام بگذاریم. نباید برای هر چیزی اظهارنظر کنیم. اینکه بعد از کسب هر نتیجه‌ای تازه یادمان بیفتد که نظر بدهیم، کار خوبی نیست. 

6641