گزینه‌های بارسا برای خرید در خط دفاعی: از دلیخت تا لاپورت و رومانیولی

گزینه‌های بارسا برای خرید در خط دفاعی: از دلیخت تا لاپورت و رومانیولی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به ساخت و ساز ترکیبش برای فصل آینده ادامه می دهد و پس از معارفه آگوئرو، انریک گارسیا و جذب امرسون حالا در نظر دارند که یک مدافع میانی دیگر هم به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو گزارش داده است که اریک گارسیا شاید تنها خرید بارسا در خط دفاعی نباشد چرا که شایعاتی در مورد جدایی ساموئل اومتیتی مطرح است.  بارسا می خواهد خریدی ارزان قیمت همچون اریک گارسیا که رایگان جذب شده را به خدمت بگیرد که جذب السیو رومانیولی به صورت رایگان از میلان و لیساندرو مارتینز از آژاکس می تواند برخی از گزینه ها باشد.

اگر بارسا بخواهد کمی بیشتر خرج کند باید به سراغ گزینه هایی نظیر سویونجو از لستر، دلیخت از یوونتوس و لاپورت از منچسترسیتی  برود هر چند که برای دو مورد آخر در نظر دارند که برخی بازیکنان را پیشنهاد بدهند تا قیمت را کم کنند. مثلا روبرتو می تواند راهی سیتی شود و پیانیچ هم به یووه برگردد.  از سویی اینتر نیز دچار مشکلات مالی است و بارسا به همین خاطر می تواند به سراغ استفان دی فرای مدافع میانی هلندی این تیم برود.

البته به نظر می رسد که در حال حاضر اولویت مدیران بارسا روی خرید دیپای و واینالدوم باشد که بازیکنان محبوب کومان هستند اما خریدنشان تا حدودی مشکل شده است. جورجینیو از پی اس جی پیشنهادی دو برابر بهتر از پیشنهاد مالی بارسا را دریافت کرده است.

4125