مجموع قراردادهای شاگردان مجیدی؛ 85 میلیارد یا 100 میلیارد یا 120 میلیارد تومان بیشتر؟

مجموع قراردادهای شاگردان مجیدی؛ 85 میلیارد یا 100 میلیارد یا 120 میلیارد تومان بیشتر؟

پایگاه خبری فوتبالی- هزینه‌ای که برای بستن استقلال در فصل جدید شده، با بودجه‌ای که صرف بستن تیم استراماچونی شد، چقدر متفاوت است؟

به گزارش فوتبالی، طبق ادعای مهدی روحی – که در روزهای اول حضور احمد سعادتمند در استقلال، مشاور او محسوب می‌شد و بعدا از او جدا شد – تیمی که در دوران مدیر عاملی امیرحسین فتحی و معاونت علی خطیر بسته شد، 28 میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه استقلال گذاشت و البته به صدر جدول نیم فصل اول فصل پیش هم رسید. در هر حال اتفاقاتی برای استقلال افتاد که همگی در جریان آن هستید.

روحی همانطور که اشاره شد 9 ماه قبل و در استوری اینستاگرامش مدعی شد که قراردادها در دوران مدیریت سعادتمند 400 درصد افزایش داشته و حدود 100 میلیارد تومان برای بستن استقلال لیگ بیستم هزینه شده است. البته این گمانه زنی ها به بالای 100 میلیارد و حتی بالای 120 و 140 میلیارد هم رسیده است.

صحبتهای امروز فرهاد مجیدی نشان می‌دهد که استوری روحی چندان دور از واقعیت نبوده و مدیرعامل وقت استقلال، پول زیادی را قبل از شروع فصل هزینه کرده است.

آنطور که سرمربی استقلال در صحبتهایش اشاره کرده، شاگردان او تا امروز فقط 25 میلیارد تومان از قراردادشان را گرفته‌اند و و باشگاه 90 میلیارد تومان دریافت کرده و استقلال دست کم به 60 میلیارد تومان دیگر احتیاج دارد تا تیم امسال تسویه شود. به عبارت دیگر حرفهای مجیدی نشان می‌دهد که مجموع قرارداد بازیکنان استقلال در این فصل 85 میلیارد تومان است. البته از  آن 90 میلیارد که وارد باشگاه شده تنها 25 میلیارد تومان به بازیکنان داده شده است.

به عبارت دیگر، تیم امسال استقلال با هزینه‌ای سنگین بالای 100 میلیارد تومانی بسته شده و احمد سعادتمند بیش از سه برابر امیرحسین فتحی برای قراردادهای بازیکنان استقلال هزینه کرده است.

1984