تیم برتر بازیکنان حاضر در یورو با حضور امباپه، لواندوفسکی و رونالدو

تیم برتر بازیکنان حاضر در یورو با حضور امباپه، لواندوفسکی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - فقط پنج روز تا شروع یورو 2020 مانده است. مسابقات با بازی ایتالیا و ترکیه افتتاح خواهد شد و هواداران برای شروع بازی ها هیجان زده هستند.

به گزارش فوتبالی، یورو 2020 با حضور بهترین بازیکنان فوتبال اروپا برگزار خواهد شد. بازیکنانی که اکثریت آنها فصل درخشانی داشته اند و به همین واسطه در لیست تیم های ملی کشورشان قرار گرفتند. حالا تیم برتر یورو را بر اساس نمراتی که سایت "هواسکورد" به بازیکنان بر اساس عملکردشان در کل فصل داده است، مرور می کنیم.

مارتین دورابوکا دروازه بان نیوکاسل و تیم ملی اسلواکی با نمره 6.84 از 10 در این ترکیب قرار گرفته است که نمره اش حتی از نویر نیز بهتر است. در خط دفاعی ، ژائو کانسلو (منچسترسیتی و پرتغال با نمره 7.31)، متس هوملس (دورتموند و آلمان با نمره 7.26)، ویلیان اوربان (لایپزیش  و مجارستان با نمره 7.17)، رافائل گررو (دورتموند پرتغال با نمره 7.24) در لیست قرار گرفتند. کیلیان امباپه با نمره 7.68 در پست بال راست قرار گرفته،  کیمیش (بایرن مونیخ و آلمان) با نمره 7.57 در کنار کوین دی بروینه (منچسترسیتی و بلژیک ) با نمره 7.65  در خ طهافبک حضور دارند، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس با نمره 7.61 در پست بال چپ قرار دارد.

در خط حمله نیز هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس و تاتنهام با نمره 7.79 در کنار لواندوفسکی مهاجم بایرن و تیم ملی لهستان با نمره 8.07 از 10 قرار دارد.

4125