شیری: سرنوشت نساجی در ۴ بازی آینده مشخص می‌شود

شیری: سرنوشت نساجی در ۴ بازی آینده مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال نساجی قائمشهر معتقد است، سرنوشت این تیم برای بقا در لیگ برتر در چهار بازی آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد شیری درباره غیبتش در اردوی ترکیه گفت: تیم ما در حالی راهی ترکیه شد که من درگیر یک مصدومیت بودم و 10 روز دیگر هم باید مراحل درمانی‌ام را ادامه می‌دادم تا بتوانم دوباره به شرایط بازی برسم. اگر هم به ترکیه می‌رفتم نمی‌توانستم کاری انجام دهم به همین دلیل با کادر فنی هماهنگ کردم تا مصدومیتم را برطرف کنم و در این اردو کنار تیم نباشم. الان هم تمرینات سبک را شروع کردم و اگر نساجی از ترکیه برگردد با تیم تمرین خواهم کرد.
مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ادامه خاطر نشان کرد: خدا را شکر که این اردو برای تیم هماهنگ شد تا بازیکنان برای شروع مجدد لیگ آمادگی خوبی داشته باشند. نساجی دو بازی دوستانه هم انجام داده است که قطعاً این بازی‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت فنی تیم کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نساجی در لیگ برتر می‌ماند؟»، اظهار داشت: ما در نیم‌فصل اول شرایط سختی را تجربه کردیم و نتایج خوبی نگرفتیم. شاید هواداران نساجی هم این نگرانی را داشته باشند که دوباره شرایط آن روزها تکرار شود، ولی تیم ما خوشبختانه روند خوبی در هفته‌های اخیر داشته است و قطعاً تلاش خواهیم کرد تا امتیازهای لازم را کسب کرده و در لیگ برتر بمانیم.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی در پایان تأکید کرد: چهار بازی آینده برای تیم ما بسیار مهم و حیاتی است و اعتقاد من این است که تقابل با ماشین‌سازی، پیکان، صنعت نفت و پدیده سرنوشت تیم ما را در لیگ امسال مشخص خواهد کرد. این چهار بازی برای ما بسیار مهم است و نباید توجهی به نتایج دیگر تیم‌ها داشته باشیم. مهم این است که خودمان خوب امتیاز بگیریم.

6641