مسی یک هتل جدید خرید: این بار در آندورا

مسی یک هتل جدید خرید: این بار در آندورا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی امپراطوری خود را بزرگ تر می کند و  حالا می خواهد که هتل جدیدی را در آندورا افتتاح  کند. 

به گزارش فوتبالی، در حقیقت مسی تصمیم گرفت که هتل " کاسا کانوت" که حال و هوایی رمانتیک دارد را بخرد. این هتل پنج ستاره در حال حاضر 31 اتاق دارد و البته مزیت بزرگ آن مربوط به غذاهای لذیذ و دلچسب آن است.

هتل

مسی کار خرید این هتل را در ماه فوریه آغاز کرد و در ماه های اخیر مراحل اداری طی شد. در حقیقت در ماه های اخیر بازسازی این هتل با شدت پیگیری شد تا در سطح بقیه هتل های زیر نظر مسی باشد. لئو از سال 2017 با گروه هتلداری "ماجستیک" همکاری می کند و در این سالها در این صنعت کارکشته شده است.

هتل "کاسا کانوت" حالا به چهار هتل دیگری ملحق می شود که تحت تملک مسی است. لئو در مناطق سیتگس، ایبیزا، مایورکا و باکوئیرا نیز چهار هتل دیگر تحت تملک خود دارد. همه این هتل ها رستوران ها و استخرهای مجللی را دارد.

البته در سالهای اخیر کریستیانو رونالدو نیز با همکاری با شرکت "پیستانا" به ساخت هتل در مناطق مختلف نظیر پیستانا و لیسبون روی آورده و به زودی هتل های جدید وی در شهرهای منچستر و مادرید نیز افتتاح خواهد شد. به نظر می رسد که حالا دوابرستاره فوتبال دنیا در حوزه هتلداری هم با هم رقابت می کنند.

4125