اتفاق جالب در آرژانتین؛ هدیه ریکلمه به هوادار ۱۰۴ سال بوکاجونیورز

اتفاق جالب در آرژانتین؛ هدیه ریکلمه به هوادار ۱۰۴ سال بوکاجونیورز

پایگاه خبری فوتبالی – خوان رومن ریکلمه، اسطوره باشگاه بوکاجونیورز با ارسال یک پیام و یک لباس با امضای خود، باعث شد یک هوادار ۱۰۴ ساله بوکا شد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش یکی از هواداران بوکاجونیورز با انتشار یک ویدیو از مادربزرگ خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: این تصویر مادربزرگ من است که روز جمعه (این ویدیو پنجشنبه منتشر شده) جشن تولد ۱۰۴ سالگی خودش را می‌گیرد. درست خواندید... ۱۰۴ سالگی! چیزی که او می‌خواهد مکالمه با خوان رومن ریکلمه است زیرا او قلب آبی و زرد (رنگ‌های پیراهن بوکا) را دارد. می‌شود به من کمک کنید تا اگر شد این آرزو برآورده شود؟

این هوادار از دیگر دوستداران بوکاجونیورز و ریکلمه درخواست کرده بود تا با به اشتراک گذاری این ویدیو امکان ارتباط با ریکلمه را فراهم کنند که در نهایت این اتفاق رخ داد.

پس از گذشت چند روز این هوادار با خوشحالی یک ویدیو از ریکلمه منتشر کرد که مشخص شد این اسطوره آرژانتینی برای هوادار ۱۰۴ ساله پیام ویدیویی و یک لباس با امضای خودش فرستاده است. این هوادار در توییتر نوشته: در نهایت یک مکالمه با ریکلمه شکل گرفت و یک لباس آبی برای مادربزرگ فرستاده شد. ممنون از همه بابت به اشتراک گذاری ویدیو که باعث خوشحالی مادربزرگ من شدند.

1101