تیم برتر تاریخ کونکاکاف؛ جای خالی دروازه‌بان سابق رئال مادرید

تیم برتر تاریخ کونکاکاف؛ جای خالی دروازه‌بان سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال تیم برتر تاریخ منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی) را اعلام کرد که شاخص ترین غایب این لیست کیلور ناواس دروازه بان سابق رئال مادرید است که حالا در پی اس جی می درخشد و در این تیم در میان ذخیره های جای گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کارباخال که در پنج جام جهانی حضور داشته بالاتر از ناواس قرار گرفته است. از سویی رافائل مارکز و هوگو سانچز اسطوره های فوتبال مکزیک در لیست حضور دارند. کلینت دمپسی اسطوره تیم ملی آمریکا هم در لیست است.  علاوه بر ناواس برخی از حضور کارلوس سالسدو در این تیم انتقاد کرده اند. لاندن داناوان هم یکی دیگر از غایبان سرشناس است.

تیم برتر تاریخ کونکاکاف بدین شرح است : رافائل مارکز، کارلوس سالسدو، کلودیو سوارز، آندرس گواردادو، رائول کاردناس، برایان رویز، لوئیز دلافوئنته، هوگو سانچز، کلینت دمپسی و خولیو سزار دلی والدز.

تیم نیمکت نشین ها هم بدین شرح است : کیلور ناوسا از کاستاریکا، مارسلو بالبوا از آمریکا، گوستاوو پنیا از مکزیک، رامون رامیرز از مکزیک، هوراسیو کاسارین از مکزیک، توماس دالی از آمریکا، مایکل بردلی از آمریکا، بلانکو از مکزیک، لوزانو از مکزیک، سالوادور ریس از مکزیک و کارلوس هرموسیو از مکزیک.

4125