دوقلوهای تیم‌ملی، برگ برنده اسکو؟ (عکس)

دوقلوهای تیم‌ملی، برگ برنده اسکو؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش دو بازیکن فیکس تیم ملی در مقابل هنگ کنگ بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، عزت اللهی که به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب تیم ملی بازی می‌کرد، باتوجه به مشخصه های فوتبالش، حضوری پررنگ در حملات داشت و چه به عنوان بازیساز و چه در نقش زننده ضربه نهایی، تلاش می‌کرد تا در پیروزی تیم ملی نقش آفرینی کند و یک بار هم تا آستانه گلزنی پیش رفت.

ضربه ای که عزت اللهی زد و به تور کناری دروازه حریف خورد، با پاس جهانبخش اتفاق افتاد. جهانبخشی که به عنوان کاپیتان تیم ایران، انگیزه بالایی برای نمایش توانایی اش داشت و تا حدی نیز موفق به ارائه عملکردی مطلوب شد اما شاید آزمون این دو ستاره لژیونر تیم ملی، از بازی با بحرین آغاز شود.

نکته جالب اینکه عزت اللهی و جهانبخش، رابطه بسیار صمیمانه و نزدیکی در تیم ملی دارند و در حاشیه تمرین نیز اغلب بایکدیگر دیده می‌شوند و در زمین مسابقه نیز نشان دادند که هماهنگی بالایی باهم دارند و همین موضوع شاید در بازی با بحرین به برگ برنده اسکوچیچ تبدیل شود.

این دو که وارث دو پیراهن مهم تیم ملی ایران هستند، پیش‌تر صعود به جام جهانی 2018 را کنار هم تجربه کردند و حالا باید دید می‌توانند به همراه دیگر بازیکنان ایران را در مسیر قطر 2022 قرار دهند یا خیر؟

1470